Brezplačna poštnina*

Za vsa naročila v vrednosti nad 40€

je dostava brezplačna. Za naročila v vrednosti

pod 30€ je strošek dostave 3,50€.

Takšnega trebuha si zagotovo ne želiš?!

Med nami ga ni junaka, ki si ne bi želel zapeljive postave in izklesanega trebuha. Prav predel trebuha je ponavadi razlog nezadovoljstva s svojo postavo in prav na tem predelu si po evropskih študijah kar 83% ljudi želi sprememb.

V nadaljevanju vam predstavljamo 5 vaj za zapeljiv trebuh. Vsako vajo izvajate 1 minuto, vmes pa si privoščite 20 sekund počitka. Vse vaje so čisto enostavne in za izvajanje le-teh ne potrebujete nobenih posebnih fitnes naprav ali obiska fitnesa. Potrebujete le svojo voljo in nekaj prostora.

1.VAJA: Plankanje

V opori na podlahteh z iztegnjenimi nogami in napetimi mišicami trupa, ob globokem izdihu položaj zadržimo 1 minuto. Plankanje je naučinkovitejša, a tudi zelo težka oblika vadbe za krepitev celotnega telesa, saj pri tej vaji delujejo čisto vse mišice našega telesa. Dlani položite na podlago, tako da bodo točno pod rameni, napnite trebušne mišice in zravnajte hrbet. Noge lahko imate skupaj ali narazen - v širini ramen.

2.VAJA: Izteg kolka in roke

Vajo lahko izvajate tudi ob steni in sicer tako, da se z dlanmi naslonite na steno (roke so iztegnjene in v širini ramen) in iz tega položaja iztegnete nogo nazaj tako visoko, kolikor zmorete in roko najprej ter za njo pogledate, da mišice še bolj napnete. Hrbet je ves čas zravnan. Nogo v zraku zadržite, da začutite zadnjične mišice, nato jo počasi spustite. Najprej naredite vajo 30 sekund z levo nogo in desno roko, nato še obrnete in ponovite 30 sekund z drugo roko in drugo nogo.

3.VAJA: Stranska deska

Vlezite se na tla, na desni bok in se naslonite na podlaket desne roke ter se uprite na desno nogo, nato dvignite trup. Ko ste dvignjeni mora biti linija od ramen do nog popolnoma ravna. Vajo delaje 30 sekund na vsaki strani.

stranski trebušnjaki

4.VAJA: Dvig bokov

Ko dvignete boke, močno stisnite zadnjico. Vsakokrat položaj za nekaj sekund zadržite in se nato spustite. Vajo delajte 1 minuto.

dvigbokov

5.VAJA: Zapiranje knjige

Vlezite se na tla z iztegnjenimi nogami in rokami za glavo. To je vaš začetni položaj. Dvignite in v kolenih skrčite noge proti trupu, medtem ko se s trupom in glavo dvignete ter približate kolenom, nato se vrnite v začetni položaj. Pomembno je, da imate med vajo vedno čim bolj izravnan hrbet. Vajo delajte 1 minuto.

plank4

 

Za konec predlagamo še nekaj kardio vadbe (tek, kolo, orbitrek) s katero boste pospešili kurjenje maščob na predelu trebuha. Seveda ne smete pozabiti na zdravo in raznovrstno prehrano. Če se počutite napihnjeno, zasičeno in brez energije pa vam predlagamo 1 mesečno razstrupljanje s 100% naravnim Slimtox čajem, ki ga sestavljajo izključno sestavine nabrane na najčistejših in najrodovitnejših delih sveta. Za vse bralce tega članka smo uredili še posebni 10% popust ob nakupu vseh izdelkov na www.slimtox.si.